Tip: Heb je een vraag, zoek dan ook even op deze supportsite voordat je je vraag stelt. Wie weet wordt je vraag hier al beantwoord en kun je direct verder.

Voor cursisten

Ben jij een cursist die deelneemt aan een cursus die via de ggz-instelling waar je werkt of school waar je studeert beschikbaar is gesteld, stel je vraag dan intern bij de afdeling Opleidingen, de helpdesk of je docent. 

Het supportteam van GGZ Ecademy kan geen vragen van cursisten en studenten beantwoorden.

Voor contactpersonen

Ben jij een contactpersoon bij GGZ Ecademy dan heb je een account om in te loggen op deze supportsite. Hier heb je de mogelijkheid om een vraag te stellen en je eigen tickets in te zien.

Ben je in aNewSpring aan het werk en heb je hulp nodig? Kijk dan eerst even in de helpfunctie van aNewSpring.

Let op: dit is een helpfunctie die is ingericht voor alle klanten van aNewSpring. Omdat GGZ Ecademy werkt met het portaal voor identity & accessmanagement en eigen processen hebben ingericht kan de informatie die je daar vindt op bepaalde punten niet van toepassing zijn voor GGZ Ecademy.

Telefonische bereikbaarheid

Het supportteam van GGZ Ecademy is in principe niet telefonisch bereikbaar. Uiteraard kun je proberen om ons te bellen maar wij zijn zeker niet altijd bereikbaar. Als je een ticket aanmaakt nemen we indien nodig telefonisch contact met je op of we maken een afspraak om bij je langs te komen om je optimaal te ondersteunen. Alle vragen, tips en ideeën zijn welkom, schroom niet om contact met ons op te nemen.

Informatie over je pc doorgeven

Als een supportmedewerker aan je vraagt door te geven met welke browser je werkt of met welk operatingsystem ga dan naar deze site en stuur het resultaat naar ons toe: supportdetails.com.

Feedback

Ontbreekt er informatie op deze supportsite, is een artikel niet duidelijk of fout, geef dan feedback door onder het artikel op Nee te klikken. Zo kunnen we samen werken aan betere support.