Als je een training wilt volgen via Centraal leerplatform GGZ Ecademy moet je geregistreerd en aangemeld zijn. Als je je registreert maak je eerst een account aan, daarna meld je je aan bij de gewenste leeromgeving. Ben je bij meerdere organisaties werkzaam die lid zijn van GGZ Ecademy dan kun je toegang aanvragen tot meerdere leeromgevingen.
Als je je registreert moet je een aantal persoonsgegevens invullen. Er wordt o.a. gevraagd je e-mailadres op te geven. Dit wordt gevraagd omdat je account van jezelf is, onafhankelijk van je werkgever. Het platform wordt gebruikt door een groot aantal ggz-instellingen. Als je naar een andere werkgever gaat blijft je account, en dus je leerresultaten, bewaard. Je e-mailadres wordt goed beschermd en wordt nooit voor andere doeleinden gebruikt.
In onderstaande handleiding wordt het registratie- en aanmeldproces uitgelegd.
Werk je niet bij een organisatie die lid is bij GGZ Ecademy? Lees dan hier hoe je gebruik maakt van de gratis leerproducten.
Account aanmaken
1. Vul je e-mailadres in.
2. Klik op account aanmaken.
3. Vul je persoonsgegevens in en klik op volgende.
4. Geef aan dat of je een kwaliteitsregister hebt.
a. En vul eventueel het kwaliteitsregister in.
5. Controleer je e-mail en kies een wachtwoord.
6. Ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en klik op volgende .
7. Je ontvangt een code ter bevestiging op jouw emailadres. Vul deze code in en klik op Activeer account:
Let op: Ontvang je de mail niet kijk dan in je spambox!
Bekijk ook: