Als je een training wilt volgen via het Centraal Leerplatform maak je eerst een account aan en daarna meld je je aan bij de gewenste leeromgeving. Ben je bij meerdere organisaties werkzaam die lid zijn van GGZ Ecademy, dan kun je toegang aanvragen tot meerdere leeromgevingen.
Als je een account aanmaakt vul je een aantal persoonsgegevens in. Je e-mailadres geef je door, omdat je account van jezelf is, onafhankelijk van je werkgever. Het platform wordt gebruikt door een groot aantal ggz-instellingen. Als je naar een andere werkgever gaat blijven je leerresultaten met je account bewaard. Je e-mailadres wordt goed beschermd en wordt nooit voor andere doeleinden gebruikt.
In onderstaande handleiding wordt het registratie- en aanmeldproces uitgelegd.
Werk je niet bij een organisatie die lid is bij GGZ Ecademy? Lees dan hier hoe je gebruik maakt van de gratis leerproducten.
Account aanmaken
1. Vul je e-mailadres in.
2. Klik op Account aanmaken.
3. Vul je persoonsgegevens in en klik op volgende.
4. Geef aan of je geregistreerd bent bij een kwaliteitsregister.
a. En vul eventueel het kwaliteitsregister in.
5. Controleer je e-mail en kies een wachtwoord.
6. Ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en klik op volgende .
7. Je ontvangt een code ter bevestiging op jouw e-mailadres. Vul deze code in en klik op Activeer account:
Let op: Ontvang je de mail niet, kijk dan in je spambox!
Bekijk ook: