Heb je problemen met inloggen? Kies een van onderstaande opties.

Wachtwoord vergeten? 

Als je je wachtwoord bent vergeten, zijn er een paar stappen die je kunt volgen om het opnieuw in te stellen.


  1. Ga naar https://portaal.ggzecademy.nl/ en klik op "Wachtwoord vergeten?". Dit brengt je naar een pagina waar je je e-mailadres kunt invoeren dat is gekoppeld aan je account.
  2. Vul je je e-mailadres in en klik op "Verzenden". Je ontvangt een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Zorg ervoor dat het e-mailadres dat je invoert correct is en dat er geen spaties voor of na staan.
  3. Als je geen resetmail hebt ontvangen, controleer dan je ongewenste items of spamfilter om te zien of de e-mail daar is beland. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd zonder typefouten.
  4. Als je nog steeds geen resetmail hebt ontvangen of als je andere technische problemen ondervindt, kun je contact opnemen met de ondersteuning van GGZ Ecademy via support@ggzecademy.nl.

Melding "incorrecte gebruikersnaam of wachtwoord"?

Als je probeert in te loggen op je account en je krijgt de melding "incorrecte gebruikersnaam of wachtwoord", controleer dan of je de juiste informatie hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat je gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn gespeld en dat je geen spaties invoert voor of na je gebruikersnaam of wachtwoord. Wij zien vaak dat het misgaat, omdat iemand met het verkeerde e-mailadres probeert in te loggen, zoals met een werkmailadres terwijl het account op een privé-adres is aangemaakt. Als je niet zeker weet met welk e-mailadres je een account hebt aangemaakt, probeer dan verschillende e-mailadressen die je mogelijk hebt gebruikt. 


Als je nog steeds problemen ondervindt, volg dan de stappen hierboven om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Technische problemen?

Als je technische problemen ondervindt bij het inloggen op ons platform, dan kun je contact opnemen met support@ggzecademy.nl. Beschrijf het probleem dat je ervaart zo gedetailleerd mogelijk en ondersteun waar mogelijk met print screens, zodat wij je zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. 


Overig

  • Als je problemen ervaart bij het aanmaken van het account, lees dan: Ik ervaar problemen bij aanmaken account.
  • Als je wel kunt inloggen op het portaal, maar niet in de leeromgeving komt, lees dan hier verder. (link Hoe kan ik een leertraject volgen?)